Filmy reklamowe lepiej trafiają do współczesnego odbiorcy niż standardowe typy reklam

Coraz większy udział w treściach internetowych mają treści wideo, a procent ten jeszcze będzie rósł. Ludzie są wzrokowcami i wolą coś zobaczyć na własne oczy, niż sobie to wyobrażać. Można nad tym ubolewać, ale trzeba się do tego dostosować, jeżeli chcemy osiągnąć powodzenie i sukces w biznesie.

Dlatego też, w obecnych czasach, najlepszą metodą na promowanie swojego produktu bądź usługi (oprócz wyświechtanych reklam tekstowych i bannerowych, które powodują u widza tak zwaną ślepotę bannerową) są raczej dobrze zrobione filmy reklamowe.

Takie spoty reklamowe nie muszą być długie, a wręcz przeciwnie, lepiej, gdy są stosunkowo krótkie, ale ze to intensywne. Produkcja filmów tego typu polega na takim graniu obrazem i dźwiękiem oraz ukrytymi w nich emocjami, by film lub jego fragmenty pozostały w głowie oglądającego na długo. Oczywiście, celem jest też to, by nastąpiło trwałe skojarzenie reklamowanego produktu bądź usługi z sytuacją zawartą w filmie.

Spot musi być więc nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale i kreatywny, ciekawy, adekwatny do aktualnych na rynku trendów i dobrze trafiający do jego grupy docelowej, wyselekcjonowanej na podstawie badań.

Polecamy: filmy reklamowe Warszawa.